Dunder och mirakel

Skolan har bokstavligen sugit ur all min energi. Går från ca nio till fyra varje dag, ibland senare och ibland kortare dagar. Eftersom jag försöker få så mycket som möjligt gjort då jag väl i skolan så jag slipper jobba för mycket hemma, så har det resulterat att jag är astrött då jag kommer hem och oftast somnar jag nån timme senare.. Det känns bra på ett sätt för att jag lägger ner mig ovanligt mycket. Men samtidigt får det mig att känna mig som en asdålig vän, flickvän och familjemedlem. Det är väldigt stressande och medtanke på min historia med stress så får jag ångest över att ens tänka på sånt här. Men en stor del av min framtid ligger i studierna så det är där min hjärna får ligga men mitt hjärta ligger hos mina nära och kära.
 
Vill inte vara gnällig men ville få det sagt.Har förövrigt saknat att blogga lite men av anledningarna ovan så har inte det varit min stora prioritering. Men ska försöka mer och det kan vara riktigt skönt att bara skriva av sig ibland om ens liv och tankar. Det är det jag gillar med att blogga, det är typ som en liten psykolog där man får tjata på precis hur mycket man vill haha!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback