Finally Friday

Nu är det snart fredag! Vilket innebär favorit skoldagen; börja nio, franska, svenska, spanska och sen sluta kvart i tre! Imorgon ska Becca sova hos mig eftersom vi under lördag morgonen tillsammans med pappa och Lovisa åker till göteborg för some shopping och pizza hut! (Måste enligt mig)
 
Inför resan har jag även gjort några ändringar på min wishlist som publicerades för ett tag sen. De sakerna markerade med rosa hjärtan är sådant som jag har tänkt att försöka hitta därborta medan de blåmarkerade är sånt jag kommer få beställa under hösten/vinterns gång.. och ja, stövlarna ligger just nu en storlek förstora här brevid sängen och väntar på att bli tillbakaskickade och utbytna. 
Annars så har jag vart med Lovisa under eftermiddagen/kvällen och snackat skit, ätit osv. Hoppas man kan komma igång och börja va lite mer social nu när skolan dragit igång på riktigt, somnar typ så fort jag kommer hem just nu...
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback