Hello september

Höstkänslorna rullar iiin.. jag är en sån där person som bara älskar hösten, och om jag ska vara helt ärlig ibland mer än sommaren. Allt är så mysigt, kläderna så fina och löven i alla möjliga olika färger. Så igår var vi ju i Göteborg för att shoppa lite höstgrejer och jag och pappa kom fram till att vi gillar Stockholm bättre. Jag älskar till exempel affärerna (Mathilde, Jackie, Åhlens city, Nk, sephora, odd molly osv.) som finns i stockholm mycket bättre och pappa älskar täby och att det finns hollister (haha) där. Jag kom även fram till att affärerna Tessie och Chelsea är väldigt överskattade och ett besök där slutade med huvudvärk. Men jag fick i alla fall med mig lite smågrejer. Ett rosa nagellack, nytt vitt anteckningsblock till skolan och en vit tröja från Ester Elenora som vägrar fastna på bild. Tänkte därför visa detaljbilder så visar jag tröjan när den sitter på nån gång istället. 
 
 Nagellack från Essie och block från Ordning & reda
Vit topp med volangkant från Ester Elenora
 
Nu åker jag och städar på förskolan mamma jobbar och sen tänkte jag göra mig iorning för skolan imorn, går från tjugo i två till sju... Blah.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback