New in// Makeup

 
Under dem tre senaste dagrana (köpt en ny produkt varje dag haha) har dessa skönheter hamnat i min simnkväska. Först ut var bortsen som jag köpte på åhlens, som är till för bb cream, foundatition och i mitt fall mineral puder. Hur mjuk som helst och den var verkligen ett KAP.
 
Sen igår då jag var i Göteborg så köpte jag ett korallrosa läppstift/läppglans inne på NK-huset. Hon som hjälpte mig sa att det var en blandning och jag trivdes i färgen. En annan anledning till att jag köpte den var att förpackningen är så fin hihi.
 
Sen så köpte jag min all-time favorite maskara. har brukat den i flera år och har provat många nya då och då( just nu använder jag en från benefit ) men går alltid tillbaka till den här, helt enkelt för att den är bäst! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback