Skogshuggarflicka

Är inne på sista veckan på sommarjobbet nu och dagarna går lika fort som vanligt - tur att man har sköna människor att jobba med som gör det hela miljoner gånger lättare. Efter jobbet åkte jag ned till stan för att träffa Adam och Lovisa och slippa sitta hemma hela dagen när jag endå fick sluta lite tidigare. Vi gick runt och kollade lite i affärerna och jag fick till slut med mig något hem. Jag brukar HATA rea, all kaos med kläder både högt och lågt, ingen ordning någonstans och folk som andas dig i nacken - usch. Men man måste ju bli av med oskulden någon gång. Paviljongen har en hörna i sin butik där det bara hänger rea-kläder så jag hittade den här blusen från Line Of Oslo där inne. Får lite modern skogshuggarkänsla över den och som Lovisa sa; Den kommer passa så bra till hösten!
 
Hatar att mina "bredaxlade" galgar får kläderna att se så vida ut. Men jag kommer i alla fall att bära den ihop med svarta eller vita jeans och antingen primeboots (Coming to my closet soon!) eller mina vita Hunter-stövlar för ännu mer skogshuggarkänsla, haha.
 
Hoppas ni haft en bra start på den sista veckan (!) på sommarlovet. Snart drar skolan igång igen - tagga!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback