Rainy day

Hej. Det har regnat rejält idag så jag och pappa bestämde oss att åka till farmor och tigga mat när jag kom hem från jobbet idag. Farmors mat är bäst utan tvekan! Hon killade mig på ryggen och så blev vi bjudna på bullar - sånt man gör när man är hos en farmor. Jag bad pappa ta lite bilder på mig medan vi var där men det ösregnade ju rejält vilket resulterade i äckligt stripigt hår som inte fick hänga med på bild. Vet inte om pappa gillar det här med bloggen, haha.
Hade lovisas tröja och byxor på mig idag ihop med mina stövlar. Nästan lite tacksam för att det regnar NÅGON enstaka gång denna sommar så att man får användning för dom. Såg även att Lovisan hade gjort en typ av Wishlist inför hösten så tänkte göra en jag med som kanske kommer upp lite senare eller imorgon. Nu tror jag att jag ska sätta mig och se på LOL. Tycker verkligen om den filmen, kanske framförallt eftersom jag alltid har önskat mig en bästa-kill-kompis. Jag tror att det är det enda sättet att ha ett okomplicerat förhållande med en kille utan chans att bli krossad, Snälla ge mig en Kyle! Ha en bra kväll.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback