Full fart mot rutinerna!

Jobbet idag gick fort - sista dagen imorgon vilket ska bli sååå skönt! Och så värt det kommer det bli när pengarna kommer. Jag har varit hemma hos mamma under eftermiddagen och sett efter vovven ihop med Lovisa, hennes hund Magnus och sedan kom även Adam och Erik ett tag. Tog en prommenix till mitt käääraste pressbyrån för att köpa nyaste numret av InStyle. Bästa tidningen med marginal. Som Lovisa sa är man ju så trött på våra svenska så kallade "modetidningar" som SOLO och Veckorevyn med mera, detta är the real deal. Ett stort tips till oss som gillar att läsa.
 
Just nu ligger jag på mage i sängen och äter Choklad och dricker oboy (fick en plötslig chokladcraving så slog på stort). Kom hem för ett tag sen och ska precis börja skriva ett CV och skicka in en jobbansökan. Dags att ta tag i dessa saker nu och få lite vuxenpoäng. Har även två ställen till jag hade tänkt söka till men jag kör på detta först så får vi se hur det blir. Måste ha ett jobb så att jag slipper tänka på pengar när jag åker nästa sommar. (Nej jag har inte beställt än, men alla är ju med på det) 
 
Haha, sne bild och failad vinkel på mig och min älskling. Du är den enda pojken jag kan lita på.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback