Städar ut sommarn

Jag och Becca slog två flugor i en smäll och hjälpte varandra att höststäda garderoberna. Fanns så mycket hemska saker där i som var tvungna att dra. Två stora sopkassar med kläder gick vi med till klädinsamlingen och Becca har fortfarande lika mycket kläder kvar som innan. Galet.
Det var jättemysigt att träffa henne idag och vi hade som sagt en hel del att prata om som hänt henne de senaste veckorna. Älskar när man träffar någon man inte sett på länge och orden bara flyger överallt. Har saknat min Becca så mycket!
 
Hoppas att ni har förståelse för de få inläggen idag. Och tänkte därför visa lite bilder från sommaren! Det har inte hänt så mycket under denna sommaren för min del med tanke på att min familj har skaffat hundvalp under semestern i år! Han heter Gandalf och är världens sötaste och gosigaste samojedvalp. Midsommar firades tillsammans med de jag älskar mest hemma hos den jag älskar mest... Förövrigt tackar jag mina fina andar för en fin och solig sommar då jag tyvärr var tvungen att va kvar här i svenneland. Andra bullar blir det nästa år!
           
           
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback