130815

 
Här får ni en bild som visar vad jag hade på mig idag+ låga svarta converse. Den större delen av dagen så har jag och Lisa varit ute och promenerat våra hundar. Det var lite kaos efter som min hund är fruktansvärt lugn och Lisa lilla valp är busig som attan. Men det gick bra ändå. Sen tog jag, Lisa, Adam & Erik en promenad till stan. Där vi inte hann vara så länge för jag bröjade frysa och ville åka hem. Party crasher haha. Lisa sa förövrigt att vi börjar skolan på onsdag, jag trodde att den började på torsdag :((. Blev lite sorgsen av att höra det av nån anledning.
 
Snart ska Adam och jag gå till affären och handla lite saker tills ikväll då vi gör försök nr 2 till att dygna. Det gick som ni hör inte bra alls i natt då jag somnade runt 4. Kram kram
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback