Njuter av sommarlovet

Bilden är snodd från Emmas insta!
 
Jag har inte haft tid eller lust att blogga dem senaste dagarna för jag försöker ta vara på dem sista dagarna på somarlovet. Jag har hunnit med måånga saker så nu känner jg mig mer nöjd med årets sommarlov. Igår träffade jag Emma, vi satt inne i stan och pratade och drack en varsin caramel frappe. Sen gick vi och köpte hårfärg och färgade mitt hår, nu har det någon mystisk färg som är svår att beskriva. Sen om Oda & Hanna. Vi satt mest och snackade.
 
Den här dagen är svår att ta till vara på då vädret är som det är. Jag och Adam ska baka alldeles strax, vet inte vad det blir förnåt än men det lutar åt cocostoppar och chokladbollar! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback