Never regret a workout

Har haft mysiga dagar ihop med vänner. När Linn åkte hem i lördags under dagen så stannade Becca kvar och vi passade Gandalf, åt kebab, såg hela 5 (!) filmer och bara chilla galet. Vi vaknade imorse och åt frukost innan vi åkte hem till henne och bl.a. åt lunch innan jag åkte iväg till gymmet till willepille som skulle hjälpa mig träna ben. HAHA jag kommer PÅ RIKTIGT inte ned för trappan så antar att jag kommer ligga kvar här i sägen resten av kvällen och bara ta det lungt. Jag tycker om att vara ensam ibland - inga krav på att vara rolig, haha. Tror jag ska sätta på en Disneyfilm eller läsa något och filosofera lite. Haha, fatta att jag kommer läsa filosofi i år - DÖDA MIG!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback