Instagram favoriter

typ alla använder ju instagram nu för tiden. Mitt instagramkonto är väl inte något att följa just nu eftersom jag inte har några bilder och för tillfället bara använder för att följa andra. (Ni hittar både mitt och lovisas instagramkonto under Followfliken) Så jag tänkte dela med mig av mina tre favorit instagram-konton!
 
lisarydelius@instagram
 Den här tjejens stil får jag mycket inspiration ifrån då den liknar min egen lite grann.
 
thepinkdiary@instagram
 Tycker att bilderna talar för varför jag älskar det här kontot. Rosa pioner och vita rosor.
 
colour_me_creative@instagram
 Herregud vad duktig hon är! Kristina Webb är en 17-årig tjej från Nya Zeeland som är en riktig talang. Hon målar både av kändisar (som här: Candice Swanepoel, Chloe Moretz och Tyra Banks) men även sina följare. Vet dock inte om jag skulle våga att hon målade av mig... alltid jobbigt att veta hur man ser ut genom andras ögon...
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback