New in - outfit

Det här fick bli dagens. En perfekt klädesel för dagnes väder som har varit halv kyligt. Räknade även ut förut att det är bara sju dagar kvar av ledighet. Känns både bra och dåligt. Jag brukar alltid få en skum känsla i slutet av sommarlovet av att man kunde ha hunnit med mycket mer.. Har knappt badat i sommar, hoppas värmen kommer tillbaka så man kan spendera några dagar på stranden såhär i slutet.
 
 
 
 
Älskar mina nya skor!! Har kollat på dem sen i våras men inte känt behov av nya klackar. Men sen nån dag bestämde jag mig för att gå och prova dem och kanske göra slag i saken men då var dem borta i min storlek och sen nu en månad senare (nutid hehe) så dök dem upp igen på rean så då kände jag att jag inte hade något annat val än att köpa mina älsklingar (sorry Adam). Konstigt att ett par skor kan göra mig så himla glad. Borde finnas något som heter skolycka, om det inte finns?
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback