What makes me happy

Ja det här vart ju en riktig skitdag. Kände redan när jag försov mig och fick stressa ihjäl mig till sommarjobbet imorse att allt skulle bli skit, och vad rätt jag hade. Trodde dock inte att det som hände skulle hända.

Jag har tur som har mina kära vänner. Adam skickade med Lovisa godis till mig och skrev den jättesöta lappen som ni ser på bilden nedanför. Hon har verkligen världens bästa pojkvän utan undantag. Vi gick nere i stan och hon lyckades som vanligt få mig på bättre tankar. Hälsade på mina blivande dojjor som jag köper när pengarna rullar in i slutet av Augusti, provade läppstift mm.

Nu gäller det bara att överleva. Ett tips; Var alltid den som älskar minst.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback