These days were made for sleeping

Det regnar även idag vilket jag tycker är bra för då kan jag ligga inne i soffan och kolla på Friidrotts-VM med mamma och gose-hunden under hela dagen. Jag älskar att vara i vårt vardagsrum när det regnar, vi har en sån där skjutdörr ut mot altanen vilket får det att kännas ännu mysigare på något knasigt höger. Har alltså mest legat inne med datorn framför Tv:n idag. Lovisa ringde förut och tyckte att vi skulle grilla tillsammans med Adam och Rasmus nu ikväll men vädret är nog inte riktigt rätt för det så tror det blir skräckfilmskväll hemma hos Adam med samma personer istället. Fast trots att det är dåligt väder och det är slö-dag tycker jag inte att man behöver gå runt och se ut som blah, man behöver ju inte utåt se lika dålig och ledsam ut som man känner sig inombords, så jag gjorde mig iordning i hopp om att lura omvärlden.
Tänkte även visa upp "tröst"-buketten pappa köpte till mig här om dagen. Vita rosor är det bästa jag vet men delar nog förstaplatsen med rosa pioner och vita liljor. Måste bli bättre på att dekorera mitt rum med blommor - som är något av det bästa jag vet.
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll för det hoppas jag på att jag kommer få. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback