Monday every day

 
Det var inte alls kul att jobba idag. Vi fick tvätta bort klotter på alla skyltar på hela Kvarnberget vilket nästan fick mig att vilja söka upp varenda jävel här i Karlstad som inte förstår vad ett papper är för något! Efter jag slutade tog jag och pappa med Gandalf ut till farmor så han fick springa av sig lite. Bannade mig själv för att jag inte hade med mig kameran så jag kunde visa er den fina kommunikationen mellan honom och kossorna i hagen. Det var mysigt att vara ensam med honom utan att resten av familjen. Just nu sitter jag och väntar på att Lovisa ska höra av sig medan jag trycker i mig olika saker. Det är verkligen sant det där med att tristess gör dig hungrig, kanske ska köpa McDonald's sen...?
 
Så här ser jag ut idag då. 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback