Hej där / Lovisa ( UPPDATERAD)

Mycket har hänt sen i maj då jag & Lisa slutade blogga. Jag (Lovisa) & min kära kompis Gabriella tröttnade extemt på JB gymnasiet som för övrigt gick i konkurs och bytte skola så från och med om två veckor kommr jag gå på Sundsta gymnasiet IGEN haha. Lite små spännande känns som nästan som då man skulle börja i ettan. Dem första dagarna på sommarlovet firades med några vilda partydagar och rundades av med Lisas födelsedag och en dag ute i sälboda. Sen kan vi skippa två veckor ( som bestod av hårt arbete på mitt och Adams sommarjobb ) Sen firade jag och Adam våran ett-årsdag! Den bestod av en romantisk restaurang middag och en mys picknick uppe på ett berg med fin utsikt. Där bjöd han på jordgubbs champagne och goda tilltugg.Vi bytte även lite presenter, sen var det en vecka till med hårt arbete innan vi åkte upp till min mormor i Skellefteå och jobbade i tre veckor. Där umgicks vi även med släkt och vänner mm. 
 
Efter det åkte vi Stockholm och tog en shopping dag där vi även spenderade lite tid med Lisa. Efter världens hemskate busstur så var vi äntligen hemma i Karlstad. Borta bra men hemma bäst liksom. Så var jag här och umgicks med vänner och tog det lugnt i några dagar innan jag tog morgon tåget hem till Gabriella. Vi fixade runt lite på hennes gård första dagen och dem resterande dagarna var vi på Arvika hamnfest. Det var sjukt bra artister och trevliga människor. Hade det alltså väldigt bra då jag var där. Nu har jag varit hemma i några dagar som jag för det mesta har spenderat med Lisa och idag var jag på stan och köpte nödvändiga saker.Tänkte göra ett separat shopping-inlägg senare. Det här blev ett sjukt långt inlägg men lika bra att ge berätta allt på en gång. Hoppas att dem två sista veckorna blir lika bra som alla andra, känns så skönt att vara ledig för en gångs skull!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback