fall wishes
 
Det här är några utav sakerna jag behöver och önskar jag kunde köpa inför den kommande hösten. Tex väskan från Alexande McQueen kommer nog få leva kvar i mina drömmar. Men shampoo och inpackning för frizzigt hår lär behövas för mitt hår blir super frizzigt och känsligt på hösten/vintern. Skrivböcker osv inför skolan behövs ju köpas snarast tyvärr.. Koftan från hunky dory ser ut att vara hur mysig och go som helst. Skulle älska en sådan på blåsig höstdag. 
 
Känns sorligt men samtidigt bra att sitta och skriva om hösten såhär. Men jag får lite höstkänslor i mig nu då vädret inte är något annat är deprimerande. Men ska alldeles strax baka lite bröd med världens bästa! Sen blir det nog lite filmys innan jag ska försöka komma ut den friska luften! Ha en fortsatt bra dag kära ni.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback