Brownie

 
Här har ni dagens klädsel, det blev en liten beige/brun-skala på all förutom shortsen. Med lite guld detaljer mm.
 
Dagen började med att jag låg i sängen och kollade några avsnitt av gossip girl tills jag & Adam hoppade in i duschen. Efter det klädde jag på mig och åkte hem till Lisa där vi kollade på det senaste avsnitten av pll (äntligen händer det nåt i den halv sega serien!!!) och åt några mackor. Sen tog vi en promenad runt hamnen innan vi gick in till stan så jag kunde köpa lite saker till mitt rum. Sen vankades det middag hemma hos Adam. Hans mammas bacon/kyckling-gryta äger. Efter det så åkte jag och lisa hem till mig och hon hjälpe mig att fixa om litegranna i mitt rum. Så inget superspeciellt har hänt idag egentligen.
 
Måste bara säga att det känns sjukt konstigt att vara hemma hos mamma nu då jag knappt har varit här dem 5 senaste veckorna. Känns konstigt att se mina saker istället för andras haha. Men nu ska jag gå ut på kvälls/natt promenad med den saknade mongo hunden. Efter det blir det filmys med älskling som nyss kom hit. Sov gott♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback