Bare Minerals

Denna sommar lät jag mig köpa nytt smink från Bare Minerals. Nu är jag supernöjd men i början var jag tveksam eftersom det inte kändes så "sminkigt" första gångerna jag sminkade mig med produkterna. Jag älskar foundationerna/concealer funktionen . Alltså att foundationen används även som concealer och täcker jätte bra. Faktiskt bättre än den jag hade förut! Borstarna är hur mjuka som helst och fullföjer sina funktioner helt perfekt. Den enda produkten jag inte är så förtjust i är den solpuder liknande saken min heter "Warmth". på mig ger den knappt färg alls men lär väl lära mig inom en snar framtid. Jag tycker sminket är värt sitt pris, det ligger runt 1000 lappen. Mitt råd till er som funderar på att köpa är att ni nog inte kommer vara super nöjda i början men efter några dagar då rutinen har kommit in så är det hur bra som helst!
 
För er som inte vet vad själva bare minerals sminket går ut på så är det typ som naturligt smink. Det har inga onödiga tillsatser och för att säga det kort så får det huden att må bättre med det än utan. Här i karlstad kan man köpa det på Åhlens och Kick's tror jag!
 
 
Bilden är lånad.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback